Fried van de Laar klaar voor de toekomst

Het afgelopen half jaar is er achter de schermen van het bedrijf hard gewerkt aan een nieuwe visie en strategie voor de komende jaren. Er is letterlijk vooruit gebouwd aan het toekomst van het bedrijf en het merk Fried van de Laar.

Het bedrijf is hard gegroeid en de afgelopen jaren heeft het bedrijf zich steeds verder weten te specialiseren tot een van de meest toonaangevende bouw- en renovatie specialisten van Nederland.

Totale rebranding

2020 wordt het jaar waarin de nieuwe visie en strategie uitgedragen gaan worden en bij deze “nieuwe” richting hoorde ook een update van het merk. Daarom is er in samenwerking met een brandingpartner een nieuwe merkuitstraling en een nieuwe merkidentiteit ontwikkeld. Resultaat: een fris nieuw merk met een uitstraling die past bij de nieuwe tijd en tegelijkertijd een sterk onderscheidend verhaal waarmee het bedrijf de juiste opdrachtgevers zal gaan aantrekken.

Met de live-gang van deze nieuwe website is de rebranding van het merk Fried van de Laar compleet en geven we officieel het startsein voor het uitrollen van de nieuwe strategie. Volg ons op de website of op onze social media en blijf op de hoogte van onze laatste ontwikkelingen.